pondělí 26. ledna 2015

Bednička.

Tak zase něco nového. Mám novou bedničku s víkem. Moc se mi líbí, protože je taková obyčejná skromná, prostá. Ani nevím, jestli ji mám natřít na bílo .A taky ještě přesně nevím, co do ní dám. Hlavně, že ji mám..chi...

 
 
 

6 komentářů:

  1. :) tiez to poznam :)) chcem to mat ale este neviem co s tym... ale neboj, v pravej chvili dojdes na to spravne vyuzitie. Ja by som ju mozno dala do vintage stylu, s nejakym peknym obrazkom do stredu medzi tie dve vrchne dreva :) vsak ked nieco spravis, pochval sa, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Bednicka se vždy hodí:-) a nevadí,když se do ní schová tajemství:-) Je moc hezká!Pa Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Elli já myslím, že bednička se hodí na cokoliv, její využití je určitě všestranné. nyní záleží jen na tobě, co do ní vložíš.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  4. JÉ, TA JE KRÁSNÁ.:) JÁ BYCH HNED VĚDĚLA, CO S NÍ. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za pochvalu, moc potěšila!

    OdpovědětVymazat