pondělí 1. prosince 2014

Korálky od Anastásie.

Je to tak. Začala jsem nosit korálky z dřevěných klacíků a jsou moc krásné. Docela obyčejné, prosté, přírodní - takové by jistě nosila ta úžasná podivuhodná překrásná žena ze sibiřské tajgy Anastásia. Jistě jste,milé blogerky, četly ten úchvatný příběh Vladimíra Megreho o Anastázii a její  dokonalé životní filozofii,která mě naprosto okouzlila a podle které bych chtěla žít.A hluboké sepětí s přírodou je jedním ze základních stavebních kamenů této životní cesty. Proto se mi ty prosté korálky ze dřeva neopracované neobroušené líbí...


...to je zvláštní, kolik pozitivní energie z těchto kousíčků dřeva vychází...




1 komentář:

  1. Mě se líbí jak krásně o Anastásii píšeš . Viděla jsem kdysi dávno o ní film , krásný . Přírodní korálky jsou jednoduché a s kousíčkem ducha svého stromu . Ať ti dělají radost , Šárka

    OdpovědětVymazat