neděle 1. června 2014

Naše zahrada a květinový stolek po babičce.

Kde se vzaly tu se vzaly -  na naší zahradě kopretiny!! Nikdy tam nekvetly a letos se tu objevily! Možná, že je to na mé přání, jelikož je mám moc ráda a vždycky jsem je chtěla mít blízko u sebe! A jsou tady!Děkuji!



Levandule už jde taky do květu! Těším se na její vůni!


Pivoňky, ty mohu v jakémkoliv množství! Čím více tím lépe! Letos nám opět zdobí hlavní schodiště.


Tahle sladce růžová drobná begónie, to je přesně moje gusto. Růžové květiny a modré jsou mé nejmilejší!


Ano ano, letos jsem to pojala modrorůžově!



A tady je ten květinový stolek po babičce! Byl sice ( kdoví po kolikáté )natřen žlutou barvou, ale já jej musela mít ( pochopitelně ) bílý, a tak jsem opět po dlouhé době natírala. Vážou mě k němu pěkné vzpomínky na babičku i na maminku, která jej podědila a teď už je u mně...



K zrcadlu jsem si naaranžovala do bedýnky květiny. Jsou sice umělé, ale mně se i tak líbí.

3 komentáře:

  1. Ahoj Elli, kopretiny ti malinko, opravdu jen malinko závidím. Kdysi jsem je měla na zahradě a najednou se ztratily a od té doby nic.Máš krásné kytičky a vázu u vchodu jsi nádherně nazdobila a květinový stoleček mívala i moje babička - krásnáá vzpomínka.
    Mějte se všichni moc hezky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ivuško, moc děkuji za pěkný komentář, mám radost!Měj se moc krásně! Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Moc se mi líbí. ^..^

    OdpovědětVymazat