neděle 3. února 2013

Dečky a ubrusy.

Dnes jsem si dělala menší inventuru v zásuvkách. Nashromáždilo se mi  tolik deček a ubrusů!!To bych ani nevěřila, že už jich mám ve své sbírce  takové množství . Chystám se totiž všechny naškrobit,vypnout a opravdu používat. Mnohé jsou ještě po mamince i babičce, ale velkou část jsem  nakoupila za dobrou cenu v bazarech a sekáčích...a kocourek Rosi jen přihlížel, co to vyvádím..

5 komentářů:

  1. Elli tak to jsou skutečné poklady-krása!!Posílám pozdrav♥

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné poklady!Kocourek je fešák!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji za chválu!!Též tě pozdravuji! Elli

      Vymazat
  3. Hm, asi bych taky měla udělat inventuru. Ubrusy máš moc hezké, jsem docela fanda ručních prací a zajímalo by mě, zda by se nedaly vyrobit. Už delší dobu pokukuju po něčem takovém http://www.bytovytextil.com/product/ubrus-zakarovy-kremovy-130x180cm-junior-8208/ ale bojím se, že je to čistě strojová záležitost. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

    OdpovědětVymazat